برگزاری ویژه برنامه مجازی سراسری «از تبار قلم» در گیلان
کد خبر: 3982937
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

برگزاری ویژه برنامه مجازی سراسری «از تبار قلم» در گیلان

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه از خدمات ارزنده فرهنگی استاد محمدحسین مهدوی(م.موید) در گیلان تجلیل می شود، گفت: این مراسم در قالب ویژه برنامه مجازی «از تبار قلم» برگزار خواهد شد.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری ویژه برنامه «از تبار قلم» خبر داد و اظهار کرد: با توجه به رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی در ارج نهادن به منزلت، قداست و حرمت قلم و صاحبان آن، همزمان با ایام شکل‌گیری محافل ادبی نهاد و گروه‌های موضوعی در یک سال گذشته و همچنین مناسبت‌های پیش رو از جمله روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه تجلیل و قدردانی تعدادی از فرهنگ‌مداران این حوزه در استان گیلان و همزمان با استان‌های مختلف با عنوان «از تبار قلم» برگزار می‌شود.

وی افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان فردا، 20 تیر میزبان محمدحسین مهدوی(م.موید)، از نویسندگان مطرح استان و کشور بوده و در این برنامه از خدمات ارزنده فرهنگی این نویسنده بزرگ کشور تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: طبق اعلام دبیرخانه برگزاری ویژه برنامه «از تبار قلم» از جمله معیارهای انتخاب نویسندگان در این محفل، دارا بودن شاخص‌هایی چون تعداد تالیفات ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه موضوعی، دارا بودن ویژگی‌های برتر آثار منتشره از نویسندگان در پنج سال گذشته، استقبال عمومی از تالیفات نویسنده و همچنین داشتن تناسب و ویژگی‌های لازم برای خرید و ارائه آثار در کتابخانه‌های عمومی استان است.

کرمی با بیان اینکه برنامه مجازی تجلیل از خدمات ارزنده فرهنگی استاد محمدحسین مهدوی(م.موید) ساعت 10:30 و همزمان با استان های گلستان، مازندران و قزوین با اجرای بهرام نوری، مجری و کارگردان مطرح استان گیلان و از طریق نشانیhttps://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel  به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین این ویژه‌برنامه به‌صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی(iranpl.ir)، آپارات(iranpl) و اینستاگرام(iranplir) نهاد در دسترس علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب ایران قرار می گیرد.

انتهای پیام
captcha